تور کیش

تور کیش

تور کیش

تور کیش

سافاری کیش


 

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی سافاری کیش اولین برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد که به تلاش مهندسین و متخصصین ایرانی طراحی و ساخته شده است.سافاری (Safari) در لغت به معنای سیاحت کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا است و به برنامه تور گردشی گفته می شود که طی آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها مانند خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور نظیر لندرور ، تویوتا لندکروز  و یا چهار پایان مانند شتر و با طی مسیری مشخص از مکانهای دیدنی و جذاب بازدید کرده و از آن لذت می برند.

شرایط اقلیمی مورد نیاز یک تور صحرا طبیعت گرم و خشک بیابانی و نیمه بیابانی است.این مجموعه در تور کیش دارای امکانات تفریحی همچون رستوران سرپوشیده، رستوران روباز , کافی شاپ و نیز غرفه های نمایشگاهی می باشد.

تور لحظه آخری کیش

تور کیش از اصفهان

 

 تور کیش از مشهد

سافاری کیش

 

بازار پردیس 2 کیش


 

بازار بین المللی پردیس 2، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش نوروز 97 برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.

بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور لحظه آخری کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

 

کشتی داما کیش


 

 

کشتی داما کشتی باربری سنگالی می باشد که درعمق 33 متری آب‌های جنوب شرقی کیش به گل نشسته است . این کشتی در یکی از شب‌های پاییزی سال 1384 به دلیل آبگرفتگی موتورخانه، اعلام وضعیت بحرانی نمود اما از درخواست کمک خودداری کرد و صبح روز بعد به علت نامعلومی غرق شد.این کشتی اکنون پس ازگذشت مدت کوتاهی که دراعماق آبهای جزیره کیش آرمیده ، به زیستگاهی مصنوعی جهت آبزیان و همچنین سایت جدیدی برای غواصی تبدیل شده است.
غواصی در اطراف این مغروق که درفاصله 4 مایلی ازجزیره به پهلوی راست خود قرار دارد، نیاز به مهارت خاصی نداشته اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده لازم است که مکان مناسبی نیز جهت آموزش دوره تخصصی غواصی در تور کیش تعطیلات آذر 96 می باشد.ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرماندهی امکان پذیر بوده و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن ، آشپزخانه و خوابگاه را جلوی دید مسافران تور کیش قرار می دهد.پروانه کشتی نیز مکان مناسبی جهت عکاسی در تور کیش نوروز 97  است که در عمق 30 متری واقع شده است.از آبزیان این منطقه می‌توان به خفاش ماهیان ، باراکود ، انواع سنگسر،سرخو و نیز اژدر ماهی اشاره داشت .

تور کیش آذر 96

 

قنات کیش


 

 

قنات کیش یکی از مناطق گردشگری و تاریخی جزیره کیش است که با بیش از 2500 سال قدمت در عمق 16 متری زیر زمین قرار گرفته و سقف آن پوشیده از صدف و مرجان است و از نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه با قنات‌هاى دیگر نقاط ایران نیست‌ . آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره کیش از این قنات تامین می شد.شهر زیر زمینی کاریز در تور کیش در فاز یک خود به قسمت های مختلف از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه سالن آمفی تئاتر, سالن کنفرانس، گالری های هنری قابل بهره برداری خواهد بود.

 تور کیش پاییز 96

تور کیش تعطیلات پاییز 96

 

هتل پارمیدا کیش


 

 

هتل ۴ ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش تعطیلات آبان 96 که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

تور کیش آبان 96